Gee
Kolam mandi tiub? sebenarnya tak tau nak namakan apa kolam mandi jenis pam angin ni hehe.. Jom tengok gelagat anak daraku, Nabeehah yg dah berusia 2 tahun 2 bulan ni.  Pertama kali mandi dengan kolam jenis ni..

Tak sempat penuh!
Cuba perkenalkan Beeha dgn goggle
Shushah la pakai mama.. tak beshh


eh eh! Ayah bagi apa tu?.. sampai Beeha mendongak..

Oooooo bola!

Seronok tengok dia mandi dan main.. terasa mamanya nak join sekali hehe..
Labels: edit post
Reactions: 
3 Responses
  1. PhatLady Says:

    fuhh..!! fuhh..!! Fuhh.... !! hnssstttt....!! hnsstttt..!! Ahhhcumm!!!! *sambil tiup2 debu & sawang lam umh neh*


    Tadaaaaaaaaaa..!!!

    Ahkak Geeeeeee..!! lame nyer nak tunggu hapdet belog nih...!!

    Besar giler kolam Beeha..!!!! bape hengget tu kak..?? cam best jer. *untuk diri sendiri mandi & berendam bajet dok otel 14 bintang*

    hak hak hakk!!!


  2. DearCats Says:

    hahahah! mangkuk ayun toi la kamu! sawang emas nii.. saja perap hahaha!.. tiub tu tak sampai pun rm50 hehe.. lps beeha guna tu dah 2 kali kena cakar rimau anak bulus .. jenuh menampal hehe..


  3. bestnya tengok...dulu2 time ank2 kecik depa mcm tu la suka main air...hehe...dr pg smpi ptg duk berendam hingga kecut smua jari2 tu...hihi